Re: Tuner TV na USB

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 17:13:13 MET DST

*Andrzej Kaczmarek* napisał:

> Poszukuję tunera TV do notebooka.

Miesiąc temu kolega kupił AverTV BOX 5:

Ja mam 2 tunery wewnętrzne: AverMedia TVPhone 98 i Lifeview FlyVideo
2000, więc nie odmówiłem sobie przyjemności ich porównania. Powiem
tak: o ile kiedyś byłem przeciwnikiem tunerów zewnętrznych, o tyle
ten nowy model bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Jakością obrazu
zdecydowanie przewyższa oba moje tunery a reszcie nie można nic
zarzucić - no może poza paroma ściemkami marketingowymi, na które
kolega nie zwrócił uwagi podczas zakupu. Pierwsza z nich to dźwięk
mono, mimo naklejki stereo na pudełku. Druga ściemka to PiP (Picture
in Picture). W telewizorach działa to tak, że podczas oglądania
jednego kanału, możemy na drugim oglądać podgląd innego - w małym
okienku. Tutaj włączenie PiP-a powoduje po prostu przełączenie z
pełnoekranowego widoku do małego okienka - mówiąc inaczej: mamy PiP,
z tą drobną różnicą że główny jeden obraz stanowi pulpit a w małym
oknie oglądamy TV :) Jak dla mnie szczyt bezczelności w oszukiwaniu
klienta.

Pomijając te mankamenty - polecam. Design znakomity, jakość obrazu
rewelacyjna.

PS.
Niezły X-Face ;) Rozumiem, że jeszcze nikt się nie skusił?

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/