Re: Pytanie o ceny naprawy kompa w serwisach komputerowych.

Autor: BartekK <sibi_at_sibi.cfu.com.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 13:54:26 MET DST

> potrafisz zlozyc kompa, zainstalowac system z dodatkami i zrobic
upgarde
> biosu w ciagu godziny? tak by wynikalo z Twojego cennika

czy to jakies super osiagniecie ?
zlorzenie pc-ta (jesli obudowa jest w miare sensowna i nie trzeba
obcegami wyrywac polowy zaslepek) - nie wiecej niz 5-7 minut, powyzej
10 to by trzeba kazda czesc ogladac 10x
instalacja 98 - ponizej 3minut,
instalacja xp - niestety, czasem do 10min
do tego sterowniki i upgrade krytyczne - to najdluzej, bo do 20minut,
jak sie musi X razy restartowac...

do tego trzeba doliczyc przynajmniej 3 przerwy po 1minucie na popijanie
kawy

systemy operacyjne wgrywam oczywiscie ghostem (preistalacja) -
wystarczy podac SN i usera, chwilke pomieli, wykryje urzadzenia i
gotowe...
Aha - nie pracuje w sklepie/produkcji pecetow, bo to slaby biznes ;/ po
8 latach takiej pracy mam jedynie skrzywienie kregoslupa, okulary i
troche doswiadczenia...

--
Bartlomiej Kuzniewski   tel +48 696 455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG# 23319