Re: Jaki czytnik flash

Autor: Tygrysek <taurus-ui.SKASUJ_TO_at_wp.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 08:07:02 MET DST

Użytkownik "marconelli" <mjk@NOSPAM.go2.pl> napisał w wiadomości
news:ck3i34$lot$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Na czym polegają Twoje problemy? Ja mam hama USB 2.0 Card Reader 9in1 i
> działa bez zarzutu....

Ja mam 6in1. Często czytnik tak jakby się wieszał po podłączeniu: jest
dźwięk sygnalizujący włożenie urządzenia USB (WinXP), po czym lampka na
czytniku zaczyna błyskać a drive'ów nie widać w ogóle lub czasami pojawi
się jeden albo dwa. Jak już zostanie przez system wykryty prawidłowo, to
działa OK - ale to się zdarza coraz rzadziej. Testowane na wielu
komputerach.

Tygrysek