Re: Jaki czytnik flash

Autor: mirro <bis2_at_go2.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 08:06:29 MET DST

> Porszę o pomoc w wyborze zewnętrznego czytnika pamięci Flash:
> - działający bezproblemowo
> - możliwie mały
> - w miarę uniwersalny
> - USB 2.0
> Proszę o opienię osoby, które mają i intensywnie używają tego typu sprzęt
> różnymi pamięciami flash :-)

Ja kupilem takie cos:
ze wzgledu na xD - takie coś wykorzystuje aparat, który chciałem kupić. Ale
kupilem aparat z SD ;-)

Male gabaryty (moze nawet za male), chowana wtyczka USB, leciutki. Dolaczony
sterownik na plytce CD. "Minusem" dla mnie jest to, ze pojawiaja sie trzy
dodatkowe napedy w WinXP, no ale tak musi byc.

Uzywam kart SD (256MB Twinmos Highspeed, 16MB bez nazwy) i MMC (Infeon(czy
jakos tak) 32, Twinmos 256MB). Jak dotad zero problemow pod Win XP, dziala
szybko (zdecydowanie szybciej niz moja pamiec Flash USB 2.0).

Mirro