pytanie... Creative Inspire 2.1 P380

Autor: VooDoo <v.o.o.D.o.o_at_poczta.fm>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 23:49:16 MET DST

Witajcie grupowicze... posiadacze owego cuda :P mam pytanie wlasnie
odnośnie tego zestawu... dzisiaj sobie go kupilem :P ... i zastanawia
mnie jedna rzecz.... otoz jak sie glosniki wylancza? ja rozumiem... z tylu
woofera jest on off... ale ciagle mam sie schylac zeby to wylanczac? czy
moze to jest tak, ze jak dam na pilocie na min to jest wylaczone... chodzi
mi o to ze glosniki sa defakto podlacze do sieci.... i tu pytanie.. czy
wylanaczacie je kazdo razowo ( poprzez przelaczenie na wooferze na off ) jak
konczycie prace na kompie ? Czy porpsotu mogą sobie one tak stac podlaczone
do sieci ? all time ?

z gory dziekuja za wszelkie sugestie

Czarny