Re: Modem Neostrada i zlacze Usb Problem Pilne Co robic...?

Autor: BArtek <bartek10_at_poczta.fm>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 23:46:18 MET DST

> No może przesadziłem. Zerknij na temat "Troche o BIOS-ie".
>
> Zazwyczaj jednak jeśli bios można wgrać do danej wersji płyty,
> to producent o tym informuje. Często jest też info, że wgranie
> np biosu rev 3 do płyty rev 2 skończy się nieszczęśliwie ;-)

Wlasnie wgralem (w sumie ten wlasciwy) ale i tak skonczylo sie
nieszczesliwie :(
Na szczescie u mnie podmienilismy kosci przy wlaczonym komp i wgralismy
dobry bios - tak przy okazji to wcale nie wymagalo to takich samych plyt
(zrobilem to na plycie Abita a bios byl do ECS) i komp dziala. Ale modem
dalej nie chce.