tvout ati 9200 se

Autor: Robert <robsie_at_pf.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 20:53:02 MET DST

Witam!
mam identyczny problem wiec pozwole sobie zacytowac:
"Wlasnie proboje podlaczyc kompa do tv i kurka ma problem.
Mam xp i w nim ustawilem dwa monitory - jeden pc drugi TV. W tym drugiem
niestety nie da sie ustawic wieksze rozdzielczosci niz 640 na 480 i 8 bitów
koloru :( Jak proboje dac np 32 bity, klikam na ZASTOSUJ to mi powraca do
tych 8 bitow i rozdizelki 640 na 480 :(
Zeby tego bylo malo obraz jest czarno bialy:("

pzdr