UmieRAM - może ktoś pomoże

Autor: Gobi <trutta55_at_gazeta.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 19:00:21 MET DST

Witam:)
Mam płytę główną P4S533-E ASUS i pracują na niej dwie kości RAM
512MB/333MHz. Chciałem zapełnić ostatnie miejsce ale po dorzuceniu trzeciej
kości komputer z nienacka resetuje się. Płyta w/g instrukcji może obsługiwać
do 3GB. Jest to już druga kość którą próbuję włożyć - pierwsza była 400MHz i
też się resetował. Zrobiłem aktualizację BIOS i nie pomaga (data najnowszej
to 2002 rok :p ). Wszelkie rady jak tę kość upchnąć i ewentualnie co
poprzestawiać aby nie było resetu mile widziane.
Pozdrawiam
Trutta
(XP Pro)