Re: co jest grane?

Autor: Pablo <pablo7_at_tenbit.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 18:50:48 MET DST

Witam !
Niestety macie racje ;-( sprawdzilem na innym sprzecie i chodzi.
wymienilem juz w nim plyte i procesor teraz dysk i sd-rom ladnie moglem
calego kompa kupic innego gdym wiedzial ze wszystki9 poszlo, mam tylko
nadzieje ze choc karta graficzbna sie ostala czy jak uruchomie bios albo
zastartuje z plytki Xp i widze te niebieskie to jest mozliwosc ze z grafika
wszystko ok?
cz to w takim razie mozliwe ze padajacy zasilacz spalil prawie wszystki?

Pozdrawiam
Pablo