Re: Fala problemow windows (dysk, windows xp , dzwiek)

Autor: Geralt <geralt_at_>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 19:09:42 MET DST

> zwalnia
> zwiazek
> Miałeś poprzednio problem z dyskiem, Windows prawdopodobnie wyłączył
> jednemu
> lub wszystkim tryb UDMA.
> Wyjścia masz dwa:
> 1. usuń (menedżer urządzeń) oba kontrolery (nie kanały!)., system po
> restarcie zainstaluje je od nowa i po krzyku
> 2. kolejno wejdz w ustawienia zaawansowane wszystkich kanałów IDE i
> ręcznie
> zmień na UDMA; niestety po poważnych błędach system nie zawsze chce
> wrócić
> [...]

Witam!

Dodatkowy kontroler jest widziany jakos SCSI i nie widze tam opcje UDMA. Na
podstawowym mam "Dma jesli mozliwe" i pierwszy naped dziala na PIO, drugi
na Ultra DMA tryb 5. Z tego co wiem mam tam 2 dyski twarde. Wiec pierwszy
nie powinien pracowac na pio. Usuwalem podstawowy kanal ui jakos nie
pomoglo. Sprobuje jeszcze raz na trybie awaryjnym moze... A moze ktos zna
jakis inny sposob :(.

Czy jest mozliwe ze elektronika tak siadla ze nie ma udma??

Pozdrawiam
Geralt