Re: epox 8RDA+ vs 8RDA+PRO

Autor: MAc <mac_dx_at_tosiewytnie.poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 16:55:08 MET DST

> nie rozumiem czy skłonić do parasprzetowego kodowania AC3? Przecież bez
> pierdnięcia koduje cały directsound na AC3 o mnie :).

chodzi mi o wspomaganą sprzętowo szybkość i swobodny doztęp do
parametrów kodowania. do tej pory używałem sonicfoundry sound encoder z
drobnymi dodatkami. Tyle, że to muł - za to z dużymi możliwościami
konfigurowania. plotka którą słyszałem mówiła, że jest soft, który
potrafi sound storma zmusić do sprzętowego szybkiego kodowania, dając
jednocześnie duże możliwości konfiguracyjne. Ale czy to prawda i jakie
są z tego rzeczywiste korzyści..????

MAc