Re: epox 8RDA+ vs 8RDA+PRO

Autor: MAc <mac_dx_at_tosiewytnie.poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 16:50:49 MET DST

GUS się obraził i poszedł do nieba dla dobrych kart jak mu zły zasilacz
podnósł napięcie do niewyobrażalnie wysokiego. Bardzo mi go było żal...
  Niestety miałem go w czasach, gdy nie analizowałem przesadnie poziomu
szumów. Faktem jest, że bez kłopotów wepchał się na miejsce SB16 i sound
galaxy (z wavetablem).

Uwaga dla ortodoksów:
Wiem, że jest dużo dobrych kart muzycznych, znam nawet ich nazwy ;-).
Ten fragment dyskusji dotyczył tanich kart, które mam/miałem. Proszę o
nieudowadnianie wyższości turtlów nad blasterami itp.

;-)))

MAc