Win XP SP2 + Tuner TV

Autor: akanid <akanid_at_bezspamowania.poczta.fm>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 16:39:37 MET DST

Witam

Zainstalowałem WinXP integratyed SP2 i mam problem z odpaleniem tunera.

Sterowniki sie zainstalowały ale aplikacja do ogladania za cholere nie
chce sie zainstalowac. W ogole setup nie startuje. Macie jakies pomysly
dlaczego? A moze lepiej w ogole zainstalowac jakas uniwersalna aplikacje
do ogladania TV ze tak powiem nie producenta karty. Mam na mysli jakis
program do ogladania tv co pojdzie na kazdej karcie nie zaleznie od tego
jaki chip TV jest na karcie.

Ni i najwazniejsze bo bez tego ani rusz. Moja karta to: AVerTV GO Series
na chipie Philipsa jak mi sie zdaje. Raczej nie jest to nic z serii
BTxxx bo BorgTV u mnie nie chodzi a o darmowym C+ moge zapomniec. W
menedżerze urządzen mam 3 takie wpisy:

AVerMedia, AVerTV 303/403 Crossbar
AVerMedia, AVerTV 303/403 Tuner (Philips FI1216 4-in-1)
AVerMedia, AVerTV 303/403 Video Capture (Philips 4-in-1)

Pozdro i dzieki za podpowiedzi
Akanid