Re: Procesory 32 bitowe=8GB ?

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 12:12:09 MET DST

Użytkownik "Karol" <spamy@op.pl> napisał w wiadomości
news:ck0d2u$fu3$1@inews.gazeta.pl...

> No to jaki jest sens przechodzenia na architekturę 64-bitową. Myślałem, że
> oglaniczenie 4GB. Ale 64GB to powinno jeszcze na jakiś czas wystarczyć.

Np. taki, żeby aplikacja też widziała > 2GB (bo z tych 4 to naprawdę zostaje
od 1 do 2) oraz taki, żeby system widział >4 w jednym kawałku, a nie przez
żonglerkę tablicami stron.

Dlatego właśnie za tydzień przesiadam się na AMD64 ;)

Takie np. duże bazy danych bardzo lubią trzymać wielogigabajtowe struktury
danych w pamięci.