Re: jak 'testowac' notebooka

Autor: nicram <from_at_nowhere.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 11:06:22 MET DST

Dnia śro, 06 paź 2004 o 10:57 GMT Smerf napisał(a):

> tak jak powiedziales, testuje sie w czasie pracy, wszystko jak na razie
> wyglada dobrze, gdzie chcesz kupic swojego laptopa?
> W skynecie zaproponowali mi dosyc dobre warunki. Kupowalem A60-332 i
> A60-662.

Jeszcze nie zdecydowałem, albo w Krakowie za 4700zł + przesyłka albo na
miejscu w Warszawie za 4820zł. Czekam jeszcze tylko na odpowiedź
znajomego w sprawie ceny, który zaproponował sprowadzenie ze Stanów tego
modelu albo Dell'a Latitude D505 w podobnej cenie ale z lepszym
procesorem. Jeśli ceny będą okazyjne pewnie zacznę grupę pytać jeszcze o
ten model Dell'a.

n.

--
easy day was yesterday