Re: Pasywne chłodzenie na Radeonie 9600Pro...temperatura GPU

Autor: gg <np.osoba_at_microsoft.com>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 07:28:09 MET DST

Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:cjuc0u$59r$1@atlantis.news.tpi.pl...

> 1-st: Po co? Skoro po polnocy nikt tu raczej nie pracuje ;)

Można np. zrobić sobie pełny backup serwera w tym czasie. Poza tym mniej
się serwer zużywa niż przy codziennym włączaniu (szczególnie dyski). Przy
rozruchu płyną największe prądy...

> 2-nd: Novell z betrieve nie przepada za praca
> bez czyszczenia buforow i pamieci zbyt dlugo

Czy rok pracy nonstop z Arcservem który używa Betrieve Cię
satysfakcjonuje? Bo u mnie w firmie tak zwykle chodzi. Od czyszczenia do
czyszczenia (z kurzu w środku).

> 3-rd: Co to ma do pasywnego chlodzenia grafiki?

akurat do grafiki nic

> Poza tym - tam w zasadzie nic ten uklad nie robil.
> Ciezko o wykorzystanie mocy ukladu 3D pod konsola... ;)

to jasne - nawet nie powinien sie zagrzać dlatego zastanowiło mnie co to
było czy teperatura, czy zbyt wysoki pobór prądu

--
pozdrawiam
P.