Re: Pasywne ch³odzenie na Radeonie 9600Pro...temperatura GPU

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 16:45:40 MET DST

> Interesuj±ce... A czemu po 20godzin a nie 24? Przecie¿ lepiej
> jakby pracowa³ 24godz/dobe

1-st: Po co? Skoro po polnocy nikt tu raczej nie pracuje ;)
2-nd: Novell z betrieve nie przepada za praca
      bez czyszczenia buforow i pamieci zbyt dlugo
3-rd: Co to ma do pasywnego chlodzenia grafiki?

> radiator od grafy blisko by³ tych kondziorków?

Pare centymetrow. Pozostale kondensatorki byly "na oko" OK.
Poza tym - buda jest wentylowana. 2 wiatraki z tylu,
jeden na gorze. Plus te w zasilaczu.

> czy ta karta tyle pr±du ¿ar³a?

A czy ja wiem? GF2MX chyba nie jest mocno pradozerny.
Poza tym - tam w zasadzie nic ten uklad nie robil.
Ciezko o wykorzystanie mocy ukladu 3D pod konsola... ;)

> To zaoszczêdzi³e¶... wspó³czujê.

Nie ja tu sie zajmuje zamawianiem sprzetu.
Ze juz o akceptacji kosztow nie wspomne.

I niestety nie zawsze mam czas sprawdzac pomysly innych.

> Szybko namierzy³e¶ te spuchniête
> kondensatorki? Czy zaczê³y siê zwisy serwa?

Zwisy nie. Po prostu UPS nie byl w stanie wystartowac kompa.
Plyta wstawala po trzeciej, czwartej probie. Ewentualnie
zatrzymywala sie gdzies na etapie POSTu.
Po rozgrzaniu bylo OK.

Zdrooweczka,
Vituniu.