Laickie pytanie

Autor: P. <r91dom_at_wp.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 00:13:14 MET DST

Witam

Mam taki problem - dla Was pewnie pytanie latwe, ale ja nie umiem sobie
poradzic. Gdy tylko wylaczam firewalla, a mam polaczenie z netem, pojawia
sie dziwny komunikat, ktory mowi, ze za minute nastapi restart komputera
(cos..."zarzadzanie NT/system"...nie bardzo pamietam...), odlicza minute i
robi reset :/ Mialem juz kiedys kiedys cos takiego, zrobilem update win xp,
przeskanowalem antywirusem system...dzis jest znow to samo - na dodatek
robilem format i znowu bede musial ? :/

Dziekuje za porade. Prosilbym o nieodsylanie do innej grupy, lub do
archiwum, jezeli o tym bylo - nie zauwazylem, sorry - tylko o porade.

Z gory dzieki.

P.