Re: płaskie 19 czy

Autor: Lio <2pac8_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 22:03:53 MET DST

Tomasz Jurgieleiwcz <tom@a3.pl> napisał(a):

> 99,99% ofertowanych uzywanych (szcególnie duzych) monitrów to sprzet z
> kineskopem stojącym nad grobem, z podkręcanym żarzeniem, podpicowane,
> byle tylko nabrać naiwnego laika.

Podkrecone żarzenie to zwiększona jasność?
Rzeczewiście ten Eizo 21 z allegro ktory ostatnio kupilem, gdy ma kontrast
ustawiony na 100% a jasność na ok 70% to dopiero widać dobrze. Zeby uzyskac
taki sam obraz w moim Dell P992, wystarczy, że oba ustawienia są poniżej
50%, gdy ustawie więcej to obraz jest za jasny. Ta 19"stka Dell'a jest
naprawde dobra, wszystkim ją polecam.

Odnosnie zakupu monitora, to ja zrazilem sie do nowych monitorów po nabyciu
nowego LG F700P.. on ma wszystkie wady jakie mozna sobie wymyśleć:
geometria do bani, nie do wyregulowania.. brzęczy nawet gdy komputer jest
zgaszony (spać nie można), kolory są jakies brudne...
A najgorsze jest to że to wszystko jest zgodne z normami LG.

Najlepsza rada: to oglądać monitor przed zakupem!