Re: Monitor HP - Diamondtron

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz <tom_at_a3.pl>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 21:35:12 MET DST

>dostalem nowiutki monitor hp p1230 (22", kineskop mitsubishi)

Widziałem wiele monitorów opratych na 22" Diamondtronie. Subiektywna
opinia jest taka że w drogich (5 tys i więcej) jest idealnie, w tanich
nie. Czyżby kineskopy były selekcjonowane lub dzielone na grupy
jakościowe? Nie dotarłem do żadnej oficjalnej informacji, ale fakty
mówią za siebie.

Warto moim zdaniem powalczyć z serwisem. Zależy jak norma producenta
jest sformułowana w przypadku Twjego monitora, ale widoczne gołym
okiem na białym tle przebarwienia są raczej poza normą i swiadczą
raczej o fizycznej usterce kineskopu.

Tryby SB wedle producenta nie powoduje zwiększonego zuzycia kineskopu,
ale i tak się nie da pracować przy włączonym. To jest wynalazek na
potrzeby rozrywki - gry, filmy. No i włączony powoduje pompowanie
praktycznie na kazdym monitorze.

Pozdrawiam

--
Tom