Re: Czym czyscic LCD ???

Autor: Agent Orange <agent_orange_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 20:51:56 MET DST

Dnia Tue, 5 Oct 2004 13:46:01 +0200, BQB napisał(a):

> Pomiedzy 15" a 17" LCD na DSUB jest _znaczaca_ roznica w jakosci,
> zwlaszcza jak ma sie kable blisko innych przewodow, czy tez komorki. BTW
> a jak obras wyglada w biosie?

Pod windowsem obraz jest ostry, nie ma pasów i wszystko jest ok, tak jak
pisałem, problem jest tylko z Linuksem i mniemam, że tylko dlatego, iż nie
ma monitora na liście obsługiwanych - pod Linuksem można włączyć standard i
poustawiać, ale tak jak opisałem, gmerałem w ustawieniach i nie uzyskałem
znaczącej poprawy... a w windowsie obraz jest ostry, więc kwestia zakłóceń
i innych odpada. A w Biosie obraz jest, cholera, nie pamiętam, ale jaki
może być obraz w 800x600 na 17 to pikseloza... teraz nie zresetuję kompa
żeby sprawdzić, ale na pewno podczas uruchamiania część wychodzi poza obręb
ekranu... tyle pamiętam. Co do różnicy 15 a 17 na LCD, to nie musisz mi
pisać, bo miałem 15 i zero problemów natury techniczno-estetycznej. Zresztą
kwestia ew. grania na 17 też pozostawia wiele do życzenia (albo szybki komp
i karta graf. albo niska rozdzielczość). Inną sprawą poruszaną tutaj przeze
mnie jest jakość obrazu na panelach LCD (~2100-2300zł) smugi w rogach
ekranu i inne... przy czym dla porównania można sobie sprawdzić jakość
obrazu, kolorów w CRT za ~1500 zł... to tyle EOT u pzdr

--
"Agent Orange"