Re: Czy taki zestaw ma szanse dzialac ?

Autor: oOSzachoOo <szacho_at_go2.pl>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 19:40:30 MET DST

>ABIT NF7-SL Socket-A, nFORCE2
>ATHLON XP 2800+/333 OEM
>Wentylator do AMD 3200+ Xdream II (HACL82U1)
>DDRAM 512MB PC466 HARD-CORE (KINGMAX)

zestaw raczej że ma szanse działać, nf7-sl to dobra płyta tak samo jak an7 na
ultranforce, ja sam mam an7 i nie narzekam co do procka nie jestem pewien u
mnie np na 2500xp jest zablokowany mnożnik i kręce go tylko magistralą na tej
płycie bez zmiany napiecia doszedłem do 214, pamięci są ok tylko aby w pełni
wykorzystać nforce, to polecałbym raczej 2x256, radiator nie znam go ja bym
polecał jeśli masz kasę jakiś wypasiony z heat pipe, sam kupiłem jakis titana
z cienkimi miedzianymi finami ale jak wiatrak na maksa to troche szumi
nieprzyjemnie. Ciekawostka nie wiem jak w nf7-sl ale an7 jest możliwośc
kotrolowania obrotów wentylatora z biosu zakres napięcia 8 -12 V w zależności
od ustawionej temperatury, poza tym są tzn profile sprzetowe, możesz
przechowywać do 7 konfiguracji w biosie :)

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl