Czy taki zestaw ma szanse dzialac ?

Autor: Tomasz Roskal <troskal_at_gazeta.pl>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 18:57:22 MET DST

Witam,
Ostatni pecet jaki skladalem to byl athlon 750MHz na slot-a. Juz czas
wymienic na cos nowszego, a technologia sie mocno w miedzyczasie
pozmieniala. Conieco juz zaczalem z archiwum grupy wyczytywac, i
wybralem z aktualnej oferty action (mam mozilwosc tam kupic)
nastepujace czesci:

ABIT NF7-SL Socket-A, nFORCE2
ATHLON XP 2800+/333 OEM
Wentylator do AMD 3200+ Xdream II (HACL82U1)
DDRAM 512MB PC466 HARD-CORE (KINGMAX)

Czy maja one szanse ze soba dzialac ?

Moze czegos nie warto kupowac takiego (np moze wybrac pamiec PC400
zamiast PC466 ? tyle ze roznica 9 zl, a moze kiedys na przyszlosc
sie jeszcze przydadza).

Czy procek XP 2800 tak samo dobrze sie kreci jak XP 2500 o ktorym
tyle zachwytow tu wyczytalem ?

Wszelkie uwagi mile widziane.

Sprzet bedzie dzialal glownie pod linuxem, ale mam zamiar na winexie
poodpalac sobie pare windowsowych gierek (niekoniecznie najnowszych)
Zalezy mi na stabilnosci. Ale jesli dalo by sie przy zachowaniu
stabilnosci sprzed podkrecic to czemu by nie ?
Czy wobec tego plyte wybrac ta, czy moze jednak Abit AN7?