Re: Jak zrobić tuning kompa na płycie Siemens fujitsu

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 10:45:13 MET DST

Dnia 5 Oct 2004 09:37:47 +0200, marcin napisał(a):

> biosie opcja dotyczaca mnożnika zablokowana. bios jest firmy phoenix obecnie
> mam procka pIII700. Nawet nie wiem jakie procki obsługuje ta płyta bo żaden

Jedno jest pewene mnoznika i tak nie zmienisz (chyba ze mlotkiem). Jak
chodzi P3 700 to na peweno bedzie chodzic kazdy Coopermine na 100MHz. Jesli
mozesz przestawic FSB to bedzie to jedyny sposob podkrecenia z ta uwaga ze
jesli plyta jest na BX (niektore Via tez AFAIR) to musisz liczyc sie przy
przekroczeniu 100MHz z nadtaktowaniem AGP a jesli plyta nie ma
odpowiedniego dzielnika dla PCI to rowniez tutaj z podobnym zjawiskiem.

> programik które znalazłem nie potrawi takich danych odczytać. Jedno co wiem to
> to że jest najnowsza wersja biosu przynajmniej dla tej wersji kompa bo
> sprawdzałem na stronie siemensa. Może ktoś wie jakich narzedzi użyć żeby
> chociaż czegoś się dowiedzieć np o magistrali tej płyty itp. Dzięki za każdą

Aida/Everest poda Ci moze troche informacji. Moze sie okazac ze ta plyta
byla produkowana dla Siemensa przez kogos innego i jest identyczna z innym
modelem (np. jakis MSI) - ale to juz takie sobie gdybanie.

GLide

--
[KT3 ULtra2-R, 2x512MB PC2700/3200, (FJQ4C) XP-M 2400, IEEE 1394]
[Gainward GF4-PP Ti4200@4800, Viewsonic VX900-2, Winfast TV2000 ]