Re: Toshiba Satellite A60-332 - warto?

Autor: Artur <lachudr_at_gazeta.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 23:02:44 MET DST

Persona uzywajaca konta from@nowhere.pl popelnila cus takiego :
> Dnia pon, 04 paź 2004 o 22:04 GMT Artur napisał(a):

> Witam :).
> Też do tego doszedłem, niestety to fakt. Ale granicą jak już wspomniałem
> jest 5000 zł, skoro w tej cenie jest coś lepszego chętnie się dowiem co
> to :).
[ciach...]

Niestety nie interesowalem sie ostatnio rynkiem notebook'ow wiec nic nie
zaproponuje :(
Moje uwagi byly raczej ogolnego autoramentu ;)
Jeszcze moze jedna uwaga co do marek komputerow przenosnych - ja jestem
ortodox ;) tylko markowe marki - Toshiba, Dell, HP, Compaq, IBM.
W inne zupelnie nie wierze ;)

Pozdrawiam i zycze udanego zakupu :)
Artur