Re: Toshiba Satellite A60-332 - warto?

Autor: nicram <from_at_nowhere.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 22:32:27 MET DST

Dnia pon, 04 paź 2004 o 22:04 GMT Artur napisał(a):

> Co do specyfikacji to mialbym dwie uwagi :
> 1) Za malo pamieci. W tym notebooku bedzie zapewne wolny dysk twardy, 4200
> obrotow, moze 4500. Przy wiekszym uzyciu pamieci u swap'owaniu, moze byc
> strasznie "mulowaty". Poza tym wydaje mi sie, ze karta graficzna jest
> zintegrowana i uzywa RAM'u. Dlatego proponowalbym od razu miec na uwadze
> wydatek na dodatkowa pamiec.
> 2) Za duza matryca ;) To juz moje subiektywne odczucie. Mam 15" matryce i
> widze sens takiego rozwiazania pod warunkiem ze dostepna jest wieksza
> [...]

Witam :).
Też do tego doszedłem, niestety to fakt. Ale granicą jak już wspomniałem
jest 5000 zł, skoro w tej cenie jest coś lepszego chętnie się dowiem co
to :). Co do matrycy to osobiście wolałem 14" ale takiego TFT w takiej
lub podobnej konfiguracji nie znalazłem :). Nad rozszerzeniem pamięci do
512 MB się zastanowię ale jeśli dysk będzie miał te 4200 obr/m, w opisie
tego modelu Toshiby widziałem gdzieś informację, że dysk obsługuje
SMART. Nie długo jestem w temacie notebooków ale może to jest na tyle
nowy feature :), że montowany dopiero w dyskach o prędkości 5400obr/m.
Dowiem się jutro jak wstępnie pójdę przyjrzeć się tej Toshibie.

Co do tej jakości tej serii nie chodziło mi o sam wygląd tylko o
podejście producenta do tego co robi. Nie chciałbym się w przyszłości
dowiedzieć, że coś się luzuje w moim notebooku, coś źle dolega czy
gorzej jest rozwiązany problem chłodzenia w notebooku a przez to jest
głośniejszy podczas pracy w porównaniu do innych modeli. W takim wypadku
nie gorszym wyborem byłby zakup Acera w troszkę niższej cenie. To, że
decyduję sie na Toshibę to właśnie opinia jaką sobie wyrobiła i
nadzieja, że i w tej serii też nie dała ..plamy :]. W każdym razie
dzięki też i za te wskazówki, wcześniej nie myślałem o większej pamięci
bo nie widziałem ku temu większego sensu.

Pozdrawiam,
n.

--
easy day was yesterday