Re: Plyta wieloprocesorowa

Autor: Adrian S. <adriansocho_at_publicenemy.pl_RTFM_AND_FUCK_SPAMMERS>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 21:48:11 MET DST

silent_scream wrote:

> to jaki zestaw uwazasz bylby najoptymalnieszy w tym przypadku? chyba
> nie oplaca sie instalowac jakies dystrybucji, jakas mini?

 Taki zestaw do filmów tylko to tak nie przymierzając 300-400MB.
Slackware, PLD, coś w tym stylu. Debian jak ktoś zna. Żadnego KDE ani
GNOME, jakiś prosty WM. W zasadzie to styknąłby TWM ;-)
   A jeśli karta grafiki jakaś nienajgorsza to może da radę na FB bez
X-ów ?
  Dysk powinien być nienajwolniejszy, gdzieś czytałem artykuł że
transfer 10 MB/s albo więcej, ale oglądałem filmy na dysku 6MB/s.

CD-ROM przecież strasznie słychać jeśli sie nie zredukuje mu obrotów,
chyba, że dysk na tyle mały, że oprócz systemu nic nie wejdzie..
Zresztą zapytaj na jakiejś grupie linuksowej...

--
Adrian S.
     Nie mam Bartona 2500/3200