Re: Plyta wieloprocesorowa

Autor: silent_scream <silent_scream_at_poczta.onet.peel>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 21:01:09 MET DST

> MPlayer rządzi, tylko po co instalować Windowsa albo korzystać z
> Moviksa (zajmuje RAM i na C300 też się szybko nie uruchamia ) skoro
> można zainstalować jakiegoś prostego linuksa i mieć to samo ?

no, ale rozpatrywalem wersje silent boxa zeby mi hdd szumu nie robil :)
no a tak masz racje, mam jakis stary hdd to bylby odpowiedni do takich
celow. no tylko ze stare hdd sa glosne ;)

to jaki zestaw uwazasz bylby najoptymalnieszy w tym przypadku? chyba nie
oplaca sie instalowac jakies dystrybucji, jakas mini?