Re: duzy klopot - awaria laptopa armada e500

Autor: Marek <ja_at_moj.adres.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 21:15:59 MET DST

Użytkownik "Marek" <ja@moj.adres.pl> napisał w wiadomości
news:cjs2c4$r87$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Czy ktos moglby wskazac mi zrodlo, ktore pomoze zdiagnozowac powazny
problem
> z laptopem Compaq Armada E500?
>
> Laptop w ogole nie startuje z baterii, natomiast po podlaczeniu zasilacza
od
> razu (bez wlaczania) zaczynaja migac diodki power i battery-loading :/.
> Mrugaja sobie, inicjuje sie karta dzwiekowa (ma dosc duzy szum, wiec latwo
> to uslyszec). Zadnych poza tym reakcji - matryca nie wlacza sie (nawet bad
> pixele nie swieca), zewnetrzny monitor tez nie.

> [...]

Po wstepnym ochlonieciu udalo mi sie cos wygooglac...

No beeps, HD and Power LED blinking. Riser not detected. Unplug, open
computer, and check and reseat riser board.

To najblizszy problem jaki znalazlem. Tyle, ze u mnie nie chodzi o "HD and
Power LED", tylko o "Power and battery", ale nic blizszego w 'quick
troubleshooting guide' nie widze :/

Jednak wydaje mi sie, ze proste "reseat riser board" moze tu nie pomoc :(,
moze stracil zasilanie w jakims krytycznym momencie, cos mu odbilo. Czy
przepiecie jest mozliwe w tej sytuacji? Laptop pewnie jutro pojdzie prosto
do jakiegos nieautoryzowanego serwisu (z tego co czytalem, moge liczyc, ze
autoryzowany HP/Compaq pobralby za naprawe sume wielokrotnie wyzsza od kwoty
jaka za niego zaplacilem dwa miesiace temu - 1500zl), ale moze ktos zna
jakis 'cudowny sposob'?

Pozdrawiam,
Marek