Re: Plyta wieloprocesorowa

Autor: silent_scream <silent_scream_at_poczta.onet.peel>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 16:22:12 MET DST

> w takim razie żebyś był pewien, że da się filmy oglądać proponuję
> jakiś procek ~600MHz albo dwa takie procki.

chodzi o to ze mam zalegle 2x300a i pII350
a plyty glowne zdechly bo byly slabej jakosci ;)

a filmy powinny chodzic dobrze juz na duzo nizszym sprzecie
nie na win a na mini dystrybucji linuxa, np. movix
zreszta, w najblizszym czasie moze przeprowadze jakis test tego movixa na
slabym sprzecie

a moje cale rozwazania zaczalem bo zal zrobilo mi sie tego ze procek lezy
narazie sam ;)