Re: Plyta wieloprocesorowa

Autor: Stanislaw Chmielarz <schmielarz_at_uniprojekt.com.PL>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 16:37:53 MET DST

In article <12uha0ul8ouru.5g8d5qljp3v2$.dlg@40tude.net> silent_scream <silent_scream@poczta.onet.peel> writes:
>From: silent_scream <silent_scream@poczta.onet.peel>
>Subject: Re: Plyta wieloprocesorowa
>Date: Mon, 4 Oct 2004 16:22:12 +0200

>a filmy powinny chodzic dobrze juz na duzo nizszym sprzecie
>nie na win a na mini dystrybucji linuxa, np. movix
>zreszta, w najblizszym czasie moze przeprowadze jakis test tego movixa na
>slabym sprzecie

Mam P120 na plycie HX, ktore to plyty byly przygotowane do dwu procesorow
natomiast ta moja nie ma drugiego gniazda i dodatkowych chip'ow dla
dwuprocesorowosci bo pewnie tez bym chcial sprobowac jak to chodzi pod
FreeBSD. Niestety 2 procesory nie daja 2 krotnego wzrostu wydajnosci ...

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz@stanislaw.chmielarz.name