Obraz na monitorze i w TV jednoczesnie

Autor: Ushi <ushitzWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 14:36:15 MET DST

Helow :)

Mam pytanie dotyczące sprzętu, a dokładniej karty graficznej
i podłączenia telewizora do kompa za pomocą TV out (SVHS).

Niedawno kupiłem kompa z kartą grafiki... hm... bodajże
GForce z serii FX... z TV out-em. Noszę się z zamiarem
podłączenia telewizora do kompa... z tym że do tej pory,
na poprzednim kompie (z grafa GF2) miałem możliwośc przekazywania
obrazu albo na monitor albo do telewizora. O ile poprzednio
nie sprawiało to kłopotu, to teraz mając w jednym pokoju
kompa a w drugim TV mogą byc problemy z wycelowaniem myszki
w odpowiednie miejsce na ekranie, gdy włączony jest TV...

Czy w obecnie dostępnych kartach graficznych
(m.in. tej którą posiadam), jest możliwe jednoczesne przesylanie
sygnału i do telewizora i na monitor ?

Jeśli tak, to jak to wykonac, a jeśli nie, to jakie są inne
sposoby lub alternatywy (4) ?

Nowego kompa mam od niedawna i nie miałem czasu tego konkretnie
posprawdzac organoleptycznie, dlatego tez pytam na forum
publicznym, żeby przypuszczalnie sobie oszczędzic dodatkowych
frustracji...

Pozdrawiam serdecznie...

Ushi

www.ushi.prv.pl