Re: Co się przegrzewa ?

Autor: Adrian S. <adriansocho_at_publicenemy.pl_RTFM_AND_FUCK_SPAMMERS>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 14:45:53 MET DST

GLide wrote:

> Moze sie wcale nie przegrzewac, ale nikt nie daje Ci gwarancji ze
> ten celek musi chodzic na 550 przy standardowym napieciu. Jesli
> mozesz to podnies lekko napiecie i testuj. Mialem osobiscie 2szt cel
> 366 i oba na "100% stabilnie" dzialaly dopiero na 2.05V. Przy 2.0V
> bardzo sporadycznie sie sypaly (oba procki byly z Malezji).

 Bo te C366 to są różne. Mój mistrz poszedł na 550 bez podniesienia
napięcia, po podniesieniu wstał na 671 MHz ale dysk nie działał
powyżej 605MHz. Na tej częstotliwości działał fajnie tylko się grzał
krzynkę bo obudowa z pionowym zasilaczem... Pokombinuję z napięciem.

--
Adrian S.
http://www.gentoo.org -> Gentoo Handbook