Re: problem z wentylatorem?

Autor: Dariusz <darekzal.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 22:06:38 MET

Rafal RAciborski <na@raciborski.info> napisał(a):

> Czesc,
> Od kilku dni mam problem z wlaczeniem kompa (wlacza sie dzwiek z
> bzyczka, monitor wyswietla pomaranczowa lampke).
> Odlaczylem wszystko co moglem, zeby dojsc do zrodla problemu.
> Przy praktycznie "golej" plycie glownej jest podobnie. Bawiac sie
> jumperami odkrylem, ze blad nie wystepuje startujac przy bus 100 MHZ.
> redukuje to moc procesora prawie dwa razy ale moge wlasnie wlaczyc
> kompa, zeby wylac ta wiadomosc.
> Hardware: plyta SOLTEK SL-75DRV5-C
> procesor: AMD 1800+
> -wymieniony ostatnio zasilacz.
> [...]
    Czy my jasnowidzący jesteśmy? Napisałbyś jakie dzwięki ( krótkie, długie
)wydaje PC przy starcie i jakiego producenta masz BIOS. Policz i sprawdź na
stronach o BIOSie co oznaczają.
  Pzdr
 Dariusz
p.s. Nie ma "praktycznie gołych" płyt gł. zazwyczaj musi być na niej pamięć i
grafika ( ja obstawiam RAM ). Dlaczego wymienio zasilacz? Padł? Może nowy nie
daje dobrych napięć np. 2,5V dla RAMu?