Re: maxtor diamontmax plus 9 a bios

Autor: P.Ulaszewski <piotrkn22_I_HATE_SPAM_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 22:04:07 MET

Uzytkownik "Manio" <fbgen@b2.cy> napisal w wiadomosci
news:cm38tm$2h1i$1@mamut.aster.pl...
> Witam
> jest dysk maxtor diamontmax plus 9 60GB
> bios plyty [A7V8X-Asus] rozpoznaje w/w
> ale w systemie juz go nie widac
> uzylem softu PowerMax zrobilem Lformat
> testy zapisu i odczytu przeszedl,
> choc informuje o wyczyszczonym fat i mbr
> narzedzia takie jak
> Ranish Partition, Partittion Magic, Diskpatch,
> Mbrwork i BootIt Next Generation generuja komunikaty o bledach
> i ogolnie brak dostepu do dysku.
> Podejrzewam ze wyczyscil sie bios [ nie wiem co bylo robione bo nie ja
> jestem uzytkownikiem tego hdd]
> [...]

Rozumiem ze nie chodzi o BIOS plyty glównej tylko o firmware na dysku
twardym :-). Narazie proponuje zapomniec o BIOSie Maxtora ;-) i spróbowac
narzedzi do testowania powierzchni dysku tj HDD Regenerator (bylo duzo razy
na grupie) lub moje DRevitalize. Jezeli pod _DOSem_ DRevitalize (demo)
wykryje dysk i przeskanuje bez problemów pierwsze 1mln sektorów tzn ze
najprawdopodobniej jest jakis problem ze sterownikami pod Windows.

http://drevitalize.go.pl
pozdr.