pomóżcie!

Autor: brest <brest_at_o2.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 20:49:41 MET

Witam mam kompa=
AMD Athlon XP 1500+,
256 MB RAMu ,płyte motherboard 866AS ULTRA, grafike Radeon 7200, dysk IBM 40
GB, WIN XP

Sprawa taka:
MAm go już 3 lata i nigdy nic sie nie waliło, do teraz jak komp zaczyna sie
restartować i wieszać, po przywruceniu systemu wywala raport błędu:
Analysis Information

Thank you for submitting an error report. The error was likely caused by:

A hardware failure reported by your Central Processing Unit (CPU)

This behavior occurs because your computer processor detected an
unrecoverable hardware error and reported it to Windows. For more
information, contact the manufacturer of your computer.

CPU sie nie grzeje, wiatraki wszystkie chodzą, kondensatory na płycie są OK,
zasilacz podaje właściwe napięcie, RAM sprawdzony(na 100% OK)

Co mam robić? wymieniać część po częśći z kompa i tak sprawdzać? nie mam
2giego kompa aby tak zrobić:(

Czasmi komp sie nie wiesza, ale za to wszystko bardzo powoli sie
otwiera......czy net czy office...jak nigdy