Re: Polećcie obudowe tania i ok

Autor: jahu <jahu_at_WYWALTO.ferdek.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 20:47:08 MET

Użytkownik "Virus_7" <rot13.ivehf_7@b2.cy> napisał w wiadomości
news:cm3erm$3gm$1@inews.gazeta.pl...
> A gdzie dostaniesz 128? Teraz minimum to 256MB. Na 128 nawet Windows XP
> nie pójdzie...

Spoko pójdzie. Ja kiedyś postawiłem XP na Celeronie 400 i 128 RAM. Nie był
to może najlepszy pomyśl, ale chodziło.

Przy takim budżecie warto pomyśleć o procesorze i płycie lekko używanej (np.
jakieś athlon 1700) i za zaoszczędzone pieniądze kupić conajmniej 256 mb
ramu.

Co do obudowy - za te pieniądze to niestety loteria. Słyszałem, że wśród
tanich zasilaczy dobrą opinię mają zasilacze FEEL - one są montowane chyba w
obudowach Medecoma (nie jestem pewien).

pozdrawiam
jahu