Re: Problem z nowym sprzętem

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 17:17:36 MET

Krzysiek napisał(a):

> Jeszcze wczoraj powiedziałbym, że wszystko jest OK, ale zauważyłem że system
> chodzi dość wolno i wyświetla że procesor to AMD Sempron 3200+ o szybkości
> 900 Mhz.Jako że orientuję się mniej-więcej w BIOS-ie domyśliłem się, że
> chodzi o ustawienie "CPU FSB clock",które w chwili obecnej ma wartość 100
> Mhz. Zmiana na 166 Mhz daje tylko tyle, że komputer wyłącza się zaraz po
> załadowaniu Windowsa. Zmiana na 133 Mhz nie pomaga - system nadal widzi
> procesor Sempron 3200+.

CPU FSB clock powinno być na 166 Mhz, ale nie ustawiłeś pamięci i pewnie
masz na automatycznym wykrywaniu. Ustaw Memory Clock na 166Mhz, albo
100% FSB. Nie wiem jaki powinien być mnożnik procesora, ale ustawienie
na "auto" powinno działać. W zależności jaki masz bios. Inną przyczyną
może być źle założony radiator na procesorze.