Re: WinFast expert i pasmo hyberband

Autor: Roberto <robert74_at_DAMItkdami.net>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 11:30:12 MET DST

Ktuś, czyli "jarecki" posługując się mailem <cos@cos.com>, po przemyśleniu
napisał(a):

> Witam.
> Za parenascie dni mam zamiar przesiasc sie z mojego leciwego Pentium 75
> MHz na Celerona 2.66
> Zamierzam zakupic karte TV WinFast Expert.
> Z archiwum wiem, ze wiekszosc poleca ten model karty.
> Ale ja mam jeszcze jedno pytanie.
> Za pomoca tej karty mam zamiar rozkodowywac canal+ z kablowki, ktory jest
> nadawany w zakresie hyberband (kanaly s21-s40, dokladnie kanal s-33).
> O ile wiem, ze powinienem canal+ rozkodowac, to czy ta karta radzi sobie
> dobrze z odbiorem pasma hyberband?
> Pozdrawiam
> [...]

1. Leadtek WinFast TV 2000 XP Deluxe - stary chipset

2. Leadtek WinFast TV 2000 XP Expert Box - nowy chipset

3. Jeśli nie chcesz mieć odkodowanego Canal+, to zrezygnuj z Expert'a.
Uwaga! Przy Expercie skazany jesteś na software firmowy, bo większość
alternatywnego softu działa jednynie na chipsecie bt878 (Delux)! Chyba, że
znajdziesz inną równie dobrą kartę tv inej firmy, ostatnio były testy w
"Komputer Świat" i w którymś z "Chip", "PCWorld" lub "Enter".

--
W owym czasie przyjaciel zgubi młotek przyjaciela,
a dzieci nie będą wiedzieć gdzie są rzeczy ich ojców,