WinFast expert i pasmo hyberband

Autor: jarecki <cos_at_cos.com>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 10:21:41 MET DST

Witam.

Za parenascie dni mam zamiar przesiasc sie z mojego leciwego Pentium 75 MHz
na Celerona 2.66
Zamierzam zakupic karte TV WinFast Expert.
Z archiwum wiem, ze wiekszosc poleca ten model karty.
Ale ja mam jeszcze jedno pytanie.
Za pomoca tej karty mam zamiar rozkodowywac canal+ z kablowki, ktory jest
nadawany w zakresie hyberband (kanaly s21-s40, dokladnie kanal s-33).
O ile wiem, ze powinienem canal+ rozkodowac, to czy ta karta radzi sobie
dobrze z odbiorem pasma hyberband?

Pozdrawiam
Jarek