Re: Jaki LCD ?

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 14:05:18 MET

Baroo <barooTNIJ@poczta.onet.pl> wrote:
> Ja mam Sony HX73S i nie narzekam. Bardzo ?adny obraz, czysty, brak smu?enia.
> Co do kolor?w to po dw?ch dniach si? przyzwyczai?em. Naprawd? polecam.

A zauważyłeś taką jakby siateczkę między pixelkami? Tego nie widać cały
czas, czasem tylko pod jakimś kątem albo przy 'przebieganiu' oczyma z
jednego końca ekranu na drugi. Nie żeby to przeszkadzało, tylko zastanawiam
się, co to jest.

Na hp L1720 tego nie mam. No i hp ma żywsze kolory - jak na razie najżywsze
z wszystkich LCD z jakimi pracowałem. Tylko chyba go już nie produkują ;)

P.