Re: Jaki LCD ?

Autor: Baroo <barooTNIJ_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 13:52:39 MET

Użytkownik "klimecki" <dziedzwiedz@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cm1uvh$3i0$1@inews.gazeta.pl...
> probowales tego na lcd? w firmie, w ktorej pracuje ludzie z dzialu
> konstrukcyjnego (acad, inventor, mechanical) odrzucili perspektywe pracy
na
> lcd (po kilku dniach prob) na rzecz crt. IMHO dobre crt (czyli jakas elsa,
> nokia, eizo, nec) poki co do zastosowan profi rzadzi. I takie tez polecam.
> ps. istnieja profi-monitory lcd (widzialem eizo, yijama), ale ich koszt
> odstrasza wiec poki co nie polecam kupna.

Niestety prawda ; (
Czuć niedosyt kolorów, ale jak się komuś wzrok pogarsza to zaczyna myśleć o
LCD.

> taki ktory bedzie mial najwiekszy kat widzenia, na swoich warunkach
> sprawdzalem i okazalo sie, ze nie zawsze sie da sieciec centralnie przed
> umieszczona prostopadle do osi 'wzroku' matryca. No i na Twoim miejscu
> szukalbym czegos z 'video in' moze. Zawsze wydajac i tak spora kase na
duze
> lcd moglbys podlaczyc inne zrodlo niz dysk pc-ta, czyli dvd, tuner sat
itp.
> jak widzisz trudno to wszystko pogodzic:)

Ja mam Sony HX73S i nie narzekam. Bardzo ładny obraz, czysty, brak smużenia.
Co do kolorów to po dwóch dniach się przyzwyczaiłem. Naprawdę polecam.

--
i NET, www.inet.one.pl www.inet.ll.pl   -     QoS and security for Linux
"Unix is very simple, but it takes a genius to understand the simplicity".