Re: co pod semprona 2200+ ?

Autor: JanuSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 00:54:53 MET DST

Tomasz napisał(a):

> w tej chwili mam durona 1,2 na ecs k7s5a, 256MB sdr dzialajace na 133,
> dziala to jak na moje potrzeby bardzo dobrze,
>
> ale przyszedl czas na semprona, nowa plyte i 512 ddr,
>
> mslalem aby zostac na tym ecsie, ale moze juz lepiej sprzedac komplet
> plyta,ram, procesor i
> dla semprona miec nowe podloze, bo boje sie wkladac go do ecs k7s5a,
> choc nigdy nie mialem z nia problemow, no moze raz na miesiac sie sama
> zrestartuje...
>
> ale moj komputer chodzi jakies 9 m-c w roku, nigdy go nie wylaczam,
> nawet na noc, no chyba ze w wakacje...

> [...]

K7S5A nie obsługuje FSb 166 MHz, ani tym bardziej 200, wysoce wskazanych
dla Semprona 2200+, aby zrobić z niego 2500+ (przynajmniej tak się potem
zgłaszał). Jęsli kupujesz Semprona, to znaczy, że kasa ma dla Ciebie
znaczenie :( . Zatem polecam Asrocka K7S8XE, na której podkręcisz go bez
problemów do 2500+ i dalej będzie to daleko do jego (Semprona)
fizycznych możliwości, no ale zablokowanym nożnik. Płyta jest super
stabilna i ma zero bajerów, kosztuje ok. 170 zł