co pod semprona 2200+ ?

Autor: Tomasz <thomas.savery_at_vp.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 22:57:36 MET DST

w tej chwili mam durona 1,2 na ecs k7s5a, 256MB sdr dzialajace na 133,
dziala to jak na moje potrzeby bardzo dobrze,

ale przyszedl czas na semprona, nowa plyte i 512 ddr,

mslalem aby zostac na tym ecsie, ale moze juz lepiej sprzedac komplet
plyta,ram, procesor i
dla semprona miec nowe podloze, bo boje sie wkladac go do ecs k7s5a,
choc nigdy nie mialem z nia problemow, no moze raz na miesiac sie sama
zrestartuje...

ale moj komputer chodzi jakies 9 m-c w roku, nigdy go nie wylaczam,
nawet na noc, no chyba ze w wakacje...

takze naprawde nie potrzebuje plyty z wodotryskami,
no ale moze nowy bios do tego ecsa i bedzie good :)

choc ddry na niej tylko na 266 pochodza :(