zsynchronizowac ram z prockiem?

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 11:13:19 MET DST

Witam
ostatnio jakos wpadl mi w rece artykul, gdzie autor przy okazji wspomnial
ze athlony lepiej pracuja gdy maja szyne zsynchronizowana z RAMem.

siadlem, pomyslalem... i cos chyba mam nie tak :)
bo procka mam athlona 1700+ (o ile pamietam to Thunderbird A), RAMu 512 z
taktowaniem 333, wszystko chodzi na Gigabyte 7vax.

z artykulu wywnioskowalem ze powinienem chyba obnizyc czestotliwosc pamieci
do 266 (w biosie?), a wtedy calosc lepiej by pracowala.
prawda to? :)

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl