Re: Asus CRW-5232AS

Autor: ADi <svspvb_at_jc.cy>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 10:01:36 MET DST

Nie tak dawno temu osobnik Paweł Cern zarzucił tekstem:
> Aha, jeśli już to polecałbym napędy LiteOn. Na wielu zagranicznych
> witrynach znajdziesz porównania. Ludzie chwalą model LiteOn 52327s.
Poza
> tym są w naprawdę umiarkowanych cenach.

Jedni chwalą jedni ganią... słyszałem, że ten napęd ma problemy z
odczytaniem płyt 800MB, że jest bardzo głośny i podobno mało
wytrzymały... Choć są również i pozytywne opinie, jak najbardziej.
LiteON jest faktycznie bardzo tani... Sam już nie wiem :)

--
[ -===--Intel & nVidia Powered--===- ]
[ ==adres e-mail kodowany w ROT-13== ]