Creative 6+1 - codzienne przepięcia

Autor: Nameless <newsam_at_poczta.onet.pl.NOSPAM>
Data: Sun 03 Oct 2004 - 09:54:39 MET DST

Mam od dłuższego czasu głośniki Creative 6+1 (chyba model 6500 lub 6100)
graja super z Audigy 2, ale od czasu do czasu wnerwia mnie jeden problem, a
mianowicie: cos co nazwalbym przepięciem, takie głośnie pyknięcie, cos jakby
wyciągnąć wtyczke z prądu i wsadzić ja z powrotem.

Dzieje sie tak codziennie, z raz moze 2, ale czasami jest wnerwiające a
czasami mozna zawału dostac jak PYKNIE tak w zupełnej ciszy pokoju.

Dzieje się to tylko przy włączonym kompie. Mieliście taki przypadek??/
Czy jest to wina głośników czy jakiegos oprogramowania???

Jak sobie z tym poradzić??

Pozdrawiam

Andrzej