Re: Abit NF7 S - v 2.0 - BARDZO PILNE

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 23:22:04 MET DST

Karolina wrote:
> proby resetowania poprzez zmiane pozycji zworek nic nie daly :( Czy mozna
> jakims sposobem- wgrac nowy bios? Mamy przygotowana na dyskietce dobra
> wersje oraz awdflasha.Sprawa jest bardzo pilna.

Tak, poszukajcie o bios recovery. Na przykład tu:

http://www.sysopt.com/articles/recoverbios/

Ogólnie koncepcja jest taka, że trzeba przygotować dyskietkę z
autoexec.bat, który wykona aktualizację bios bezdotykowo. Nie wiem, co
dokładnie oznacza "komputer nie reaguje na nic", ale mnie kiedyś w
podobny sposób udało się przywrócić bios na tej właśnie płycie, przy
czym ja sobie zafundowałem bios do NF7 S2, ot taka mała różnica.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl