Re: Asus CRW-5232AS

Autor: Paweł Cern <imie_at_nazwisko.neostrada.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 23:17:32 MET DST

> Człowiek napisał wyrażnie model nagrywarki cdr, która kosztuje ponad 100zł
> a ty mu proponujesz dorzucić "parę groszy" do nagrywarki dvd. Stary puknij
> się

Właśnie, ksywka jest na miejscu. Gość napisał że chodzi o nagrywarkę Asus
LUB INNĄ w cenie około 200PLN.

> w głowę od kiedy ponad 200% sumy startowej proponowanego urządzenia to
> jest parę groszy. Tym bardziej, że człowiek zastanawia się nad Asusem a ty
> mu

Moim zdaniem 280PLN/200PLN = 1,40, zatem dołożyłby 40%. Z matematyki też nie
jesteś za mocny.
Jeśli chodzi już o chłam, to asus bardziej kwalifikuje się do takiego
określenia, szczególnie obecne wyroby. Natomiast nie znam osoby która
miałaby problemy ze współczesnymi nagrywarkami DVD Pioneera.