Re: plyta ECS KT600-A vs HDD :/

Autor: domino <domino14_at_icpnet.pl>
Data: Sat 02 Oct 2004 - 22:11:47 MET DST

Użytkownik "Paweł Cern" <imie@nazwisko.neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:cjn15v$2jp$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ze sprzętem jest wszystko OK (zresztą sam polecam płyty ECS i Asrock na
> bazie KT600, są współczesne, w umiarkowanej cenie (150PLN netto) i nie
> sprawiają problemów). Po prostu stara płyta była zapewne na innym
chipsecie
> i zainstalowane sterowniki nie pozwalają na odnalezienie kontrolera a co
za
> tym idzie napędu. Reinstalacja systemu powinna pomóc. Jednak zanim to
> zrobisz, ściągnij z www.viaarena.com pakiet sterowników ("4 in 1") do płyt
> na bazie VIA i zainstaluj jeszcze na starej płycie. Byćmoże obecna
> [...]
Apropo instalacji systemu jest taki problem (zawsze plus/minus w tym samym
momencie). Wyskakuje komunikat, ze mam wlozyc plyte z podanym w komunikacie
plikiem. Sek w tym, ze przeciez plyta caly czas jest w srodku, przy
przegladaniu zawartosci plyty ten plik znajduje sie tam, ale winxp uparcie
twierdzi, ze mam wsadzic CD. Moja stara plyta to Abit BX.
A co do "równoległym interfejsem ATA" ;) nie wiem czy dobrze rozumiem
(potrafie sam zlozyc zestaw, potrafie wyleczyc komputer z roznych
"dolegliwosci" ale czasem tez potrafie najprostszych rzeczy nie zrozumiec),
wiec powiem tak: dysk jest podlaczony pod IDE1 kablem ATA (80 zylowy) i
ustawiony jako master. :) Mam nadzieje, ze to o to chodzilo ;) W kazdym
razie dzieki za pomoc, bede probowal.

Pozdrawiam